مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-12حوادث

انهدام باند 13 نفره سرقت کابل در گلستان


رییس پلیس آگاهی گلستان از انهدام باند 13 نفره سرقت کابل در گلستان خبر داد و گفت: اعضای این باند 60 فقره سرقت کابل برق را در پرونده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی مروتی در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: پس از طرح شکایت از سوی شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات در خصوص سرقت کابل برق و مخابرات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از مدت ها فعالیت اطلاعاتی و پلیسی در نهایت اعضای 13 نفره این باند و مالخران مرتبط با پرونده شناسایی و در عملیات های پلیسی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: این متهمان حدود یک ماه است که در استان فعال بودند و با بریدن کابل های برق و مخابرات حدود 2 میلیارد تومان به شبکه برق و مخابرات خسارت وارد کردند.

مروتی گفت: سه دستگاه خودرو دارند که دو دستگاه از خودروها توقیف شده و چهار نفر مالخر دارند که این مالخران نیز دستگیر شده و با قرار وثیقه آزاد هستند و باقی اعضای باند در اختیار پلیس آگاهی هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این افراد ضربات سنگینی را به شبکه برق و مخابرات وارد کردند، تصریح کرد: هر ماه ما چند باند مشابه را شناسایی، متلاشی و اعضای باند را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی می دهیم، اما متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 13 نفره سرقت کابل در گلستان

انهدام باند 13 نفره سرقت کابل در گلستان