مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-12اقتصادي

افزایش 2ساله «سن بازنشستگی» و محاسبه «مستمری» بر حسب 3سال آخر خدمت


«سن بازنشستگی» همواره از مسائل مهم سازمان های بیمه گر است، زیرا پایداری این سازمان ها منوط به حفظ تعادل منابع و مصارف است و با کوچکترین تغییرات، - افزایش 2ساله سن بازنشستگی و محاسبه مستمری بر حسب 3سال آخر خدمت سن بازنشستگی همواره از مسائل مهم سازمان های بیمه گر است، زیرا پایداری این سازمان ها منوط به حفظ تعادل منابع و مصارف است و با کوچکترین تغییرات، آینده آنها دچار چالش می شود.

"اصلاحات پارامتریک" در صندوق های بیمه ای چندسالی است که از سوی مسئولان صندوق ها و کارشناسان این حوزه و در راستای پایدارسازی منابع مطرح بوده و تا کنون محقق نشده است؛ موضوعی که می تواند مخالفانی نیز داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سیزدهم اولین لایحه بودجه خود را امروز با سقف 3631 هزار میلیارد تومان و 20 تبصره تقدیم مجلس شورای اسلامی می کند.

در تبصره 20 ماده واحده لایحه بودجه سال 1401 به پایدارسازی منابع صندوق های بازنشستگی پرداخته شده است.

در بند د تبصره 20 لایحه که موضوع آن منابع انسانی دولت است، به منظور پایدارسازی منابع صندوق های بازنشستگی، از ابتدای سال 1401، به اصلاحات پارامتریک و افزایش سن و سابقه و تغییر مبنای محاسبات مستمری بازنشستگی اشاره شده است که بر اساس آن: - سنوات خدمت مورد قبول برای بازنشستگی تمام مستخدمین زن و مرد دارای حداقل مدرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2ساله «سن بازنشستگی» و محاسبه «مستمری» بر حسب 3سال آخر خدمت

افزایش 2ساله «سن بازنشستگی» و محاسبه «مستمری» بر حسب 3سال آخر خدمت