مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-12سياسي

اتخاذ تصمیمات غیرعقلایی در طرح حمایت از کاربران خروج نخبگان را به همراه دارد


رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: اگر در طرح صیانت از فضای مجازی تصمیمات غیرعقلایی گرفته شود، با دشمنان مان در خروج نخبگان و فرار مغزها از کشور همراهی کرده ایم.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU)، داوود ادیب گفت: افزایش سطح اعتماد بین دولت و آحاد جامعه و درک صحیح دولت از نیازها و حقوق اولیه و حفظ کرامت انسانی مردم، سطح وفاداری مردم را افزایش خواهد داد و این موضوع ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با سرمایه اجتماعی دارد؛ به این معنی که هر چه شعاع اعتماد در گروه اجتماعی متشکل از طیف های مختلف گسترده تر شود، سرمایه اجتماعی نیز افزایش یافته و به تبع آن میزان همکاری و اعتماد متقابل به دولتمردان کشور، افزایش خواهد یافت.

وی افزود: ما نباید این موضوع را فراموش کنیم که در چند دهه گذشته، محور توسعه و رشد در تمامی کشورهای توسعه یافته، از سرمایه فیزیکی به سرمایه انسانی و سپس به سرمایه اجتماعی تغییر جهت یافته و در عصر حاضر هیچ کشوری نمی تواند بدون تکیه بر سرمایه اجتماعی خود حکومت داری کند.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران تاکید کرد: امروز باید دولتمردان ما هوشیار باشند که با خروج هر نخبه از کشور، حجم بالایی از سرمایه های دانشی سرمایه گذاری شده در طول ده ها سال که با هزینه های قابل توجه برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تصمیمات غیرعقلایی در طرح حمایت از کاربران خروج نخبگان را به همراه دارد

اتخاذ تصمیمات غیرعقلایی در طرح حمایت از کاربران خروج نخبگان را به همراه دارد