مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-12سياسي

کاهش ارتکاب 7 جرم در استان همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: 10 جرم و آسیب با بیشترین فراوانی سطح استان ها شناسایی شده است که با اقدامات مناسب توسط قوه قضاییه و دادگستری شاهد کاهش 7 جرم هستیم.

- حسین عسگری با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا ضمن تشکر از اقدامات مناسب این خبرگزاری در تلاش در افزایش دانش حقوقی شهروندان و آگاهی بخشی به عموم جامعه، بیان کرد: بحث ارتقاء سطح آگاهی های حقوقی عموم جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه های نوین و مکتوب یکی از برنامه هایی است که از سوی قوه قضاییه به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در جهت کاهش دعاوی و جرائم و آسیب های اجتماعی محول شده که خوشبختانه خبرگزاری ایسنا در این خصوص همکاری مطلوبی با دادگستری استان داشته است.

وی ادامه داد: 10 جرم و آسیب با بیشترین فراوانی سطح استان ها شناسایی شده است که با اقدامات مناسب توسط قوه قضاییه و دادگستری استان شاهد کاهش 7 جرم بودیم و تنها در سه آسیب ضرب و جرح عمدی، توهین و تهدید با افزایش مواجه شدیم که نیاز است با افزایش سطح آگاهی و دانش حقوقی عموم مردم شاهد کاهش محسوس جرائم و دعاوی باشیم.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به ارسال ده ها محتوای پیشگیرانه توسط قوه قضاییه و دادگستری استان در سال جاری در راستای افزایش دانش حقوقی عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ارتکاب 7 جرم در استان همدان

کاهش ارتکاب 7 جرم در استان همدان