مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-12بين الملل

سومین پرواز گردشگری فضایی بلو اوریجین انجام شد


شرکت بلو اوریجین (Blue Origin) سومین پرواز گردشگری فضایی خود را با شش گردشگر شامل مجری مشهور تلویزیونی آمریکا و دختر نخستین فضانورد آمریکایی با موفقیت به انجام رساند.

- شرکت "بلو اوریجین"(Blue Origin) سومین پرواز گردشگری فضایی خود را با شش گردشگر شامل مجری مشهور تلویزیونی آمریکا و دختر نخستین فضانورد آمریکایی با موفقیت به انجام رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شرکت فضایی بلو اوریجین سومین پرواز گردشگری فضایی خود را به همراه شش سرنشین در ماموریتی به نام NS-19 با موشک نیو شپرد (New Shepard) انجام داد و در این پرواز، شش رکورد فضایی جدید را به نام خود ثبت کرد.

از بلند قدترین فردی که به فضا پرواز کرده تا اولین پدر و پسری که همزمان با هم به فضا پرواز کردند، این شش گردشگر فضایی تاریخ ساز شدند.

مسافران این سفر شامل لورا شپرد دختر آلن شپرد نخستین فضانورد آمریکایی در ماموریت مرکوری 3 و پنجمین انسان روی ماه در ماموریت آپولو 14 ، مایکل استراهان مجری برنامه تلویزیونی مشهور صبح بخیر آمریکا ، ایوان دیک عضو هیئت مدیره شرکت دیک هولدینگز ، دیلان تیلور مدیر شرکت وویجر اسپیس ، و اولین پدر و پسری که همزمان به فضا رفتند به نام های لین بس (پدر) و کامرون بس (پسر) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پرواز گردشگری فضایی بلو اوریجین انجام شد

سومین پرواز گردشگری فضایی بلو اوریجین انجام شد