مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-12بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اعمال فشار بین المللی بر تل آویو شد


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین بر ضرورت اعمال فشار بین المللی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف شهرک سازی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای اشغال چشمه های آب الفارسیه در الأغوار توسط شهرک نشینان و سازمان های تروریستی صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که اشغال چشمه های آب الفارسیه در الأغوار و شروع عملیات شهرک سازی به منزله آغاز جنگ نامحدود در الأغوار علیه موجودیت فلسطینیان و با هدف توسعه شهرک سازی است.

وزارت خارجه فلسطین همچنین طرح های نفتالی بنت نخست وزیر ، در این بیانیه آمده است: در حالی که مسئولان رژیم اشغالگر تصویب ساخت هزاران واحد صهیونیست نشین در فرودگاه قلندیا را به تعویق انداخته با طرح احداث یک شهرک جدید به نام جیفعات حشاکید در اطراف شهرک بیت صفاف در جنوب قدس موافقت کرده و عملیات تخریب منازل شهروندان فلسطینی و بیرون راندن آن ها از خانه هایشان در مناطق مختلف قدس اشغالی را تشدید کرده است .

وزارت خارجه فلسطین همچنین رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم جنایت شهرک سازی و نتایج و پیآمدهای آن و نابودی فرصت های تحقق صلح بر اساس اصل راه حل دو دولت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اعمال فشار بین المللی بر تل آویو شد

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اعمال فشار بین المللی بر تل آویو شد