مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-12بين الملل

اولین سفر رهبر کره جنوبی به استرالیا بعد از 12 سال


رییس جمهوری کره جنوبی امروز (یکشنبه) عازم سفر رسمی چهار روزه به استرالیا شد و انتظار می رود بر تعمیق مناسبات دوجانبه و تضمین یک زنجیره تامین باثبات از مواد خام اولیه و مواد معدنی اصلی متمرکز باشد.

- رییس جمهوری کره جنوبی امروز (یکشنبه) عازم سفر رسمی چهار روزه به استرالیا شد و انتظار می رود بر تعمیق مناسبات دوجانبه و تضمین یک زنجیره تامین باثبات از مواد خام اولیه و مواد معدنی اصلی متمرکز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مون جائه-این اولین رییس جمهوری در کره جنوبی است که بعد از 12 سال به استرالیا سفر میکند.

او همچنین اولین رهبر خارجی است که استرالیا از زمان آغاز پاندمی کرونا دعوت کرده است.

مون جائه-این فردا (دوشنبه) در کانبرا نشستی با اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا خواهد داشت و انتظار میرود تقویت همکاری در حوزه های فناوری کربن خنثی، اقتصاد هیدروژنی، صنعت دفاعی، فضا و فضای سایبری در صدر دستورکار باشد.

رهبر سئول همچنین روز دوشنبه به بنای یادبود کهنه سربازان استرالیایی در جنگ کره بین سال های 1950 تا 1953 ادای احترام میکند.

استرالیا در این جنگ در کنار کره جنوبی جنگیده بود.

مون جائه-این روز سه شنبه برای دیدار با آنتونی آلبانیز، رهبر حزب اپوزیسیون کارگر استرالیا به سیدنی میرود و قرار است با رهبران حوزه تجارت استر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سفر رهبر کره جنوبی به استرالیا بعد از 12 سال

اولین سفر رهبر کره جنوبی به استرالیا بعد از 12 سال