مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-12حوادث

پاک سازی نقاط آلوده ملایر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی


سرپرست انتظامی شهرستان ملایر از اجرای دو مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 10 سارق و کشف 28 فقره سرقت با محوریت کلانتری های 11 شهدا و 13 این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست انتظامی شهرستان ملایر از اجرای دو مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 10 سارق و کشف 28 فقره سرقت با محوریت کلانتری های 11 شهدا و 13 این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ غلام حسین نوروزی در این رابطه افزود: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی که با حضور پلیس های تخصصی، کلانتری های شهری و یگان امداد اجرا شد، با انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه 10 سارق شناسایی و نامبردگان دستگیر شدند.

وی اظهارکرد: این افراد، سه سارق منزل، یک سارق موتورسیکلت، سه سارق اماکن خصوصی، دو سارق معابر و اماکن و یک سارق خانه های باغی بودند و در مجموع تعداد 10 فقره سرقت اماکن خصوصی، 9 فقره سرقت داخل خودرو، پنج عدد تابلو و علائم جاده ای مسروقه مربوط به اداره راه و ترابری کشف شد.

نوروزی بیان کرد: در این ماموریت، چهار خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و 11 دستگاه خودرو متخلف و پنج دستگاه موتورسیکلت مزاحم نیز توقیف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی نقاط آلوده ملایر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

پاک سازی نقاط آلوده ملایر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی