مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-12سياسي

تلاش برای ایجاد بزرگترین شهربازی جنوب شرق کشور در یزد


سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به سرانه پایین تفرجگاه و بوستان در یزد گفت: برای ایجاد بزرگترین شهر بازی جنوب شرق کشور در یزد تلاش می کنیم.

- ، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری شنبه شب در نشست خبری روسای کمیسیون های شورای شهر یزد با اشاره به سرانه پایین تفرجگاه و بوستان در یزد اظهار داشت: در صدد ارتقاء این سرانه هستیم و تلاش ما ایجاد بزرگترین شهر بازی جنوب شرق کشور است.

وی عنوان کرد: به نظر می رسد با همراهی و همکاری بخش خصوصی و انجام اقدامات لازم برای زمین، مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد اما این موضوع هنوز نهایی نشده است.

سخنگوی شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سبک زندگی ناسالم که اکنون در جامعه حاکم شده است، بیان کرد: اگر بخواهیم سبک زندگی سالم داشته باشیم، فقط و فقط خدا می تواند برای آن دستورالعمل بنویسد.

حیدری تاکید کرد: اینکه بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه تعطیل کنیم، فاجعه است و جامعه به من چه، به تو چه مطلقا معنا ندارد.

وی در بحث فرهنگی باید با تمام قوا به میدان اسلام بیاییم و همه موارد را باید در کنار هم بپذیریم و به آن عمل کنیم.

سخنگوی شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زمین های وقفی نیز بیان کرد: اتفاق خوبی در این زمینه در حال وقوع است و تلاش ما، چاره اندیشی برای زمین های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد بزرگترین شهربازی جنوب شرق کشور در یزد

تلاش برای ایجاد بزرگترین شهربازی جنوب شرق کشور در یزد