مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-12سياسي

پرونده «ذرت های آلوده» تعیین تکلیف شد/ صدور بیش از 500 رأی قطعی توسط سازمان تعزیرات


نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه پرونده 120 هزار تنی ذرت های آلوده با ورود دستگاه قضایی تعیین تکلیف شد،گفت: بیش از 500 رأی توسط سازمان تعزیرات خوزستان قطعی و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رسولی فاضل نماینده در جهت تعیین تکلیف کالا ها داشته است.

وی با اشاره به تسریع صورت گرفته در تعیین تکلیف کالا های موجود در انبار های اموال تملیکی استان خوزستان در پی تاکیدات ریاست قوه قضاییه اذعان کرد: در مقابل حجم کالا هایی که در انبار های اموال تملیکی این استان موجود است، تعیین تکلیف و خروج کالا شاید خیلی خود را نشان ندهد.

رسولی فاضل با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در انبار های اموال تملیکی استان خوستان طی دو ماهه اخیر گفت: بیش از 500 رای توسط سازمان تعزیرات قطعی شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است و تعدادی از پرونده ها نیز توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شده و در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی خاطرنشان کرد: سازمان اموال تملیکی در استان خوزستان نیز در پی آراء صادره، با سرعت در جهت تعیین تکلیف کالا ها اقدام کرده است؛ به طوری که بخشی از کالا ها انهدام شده، بخشی در قالب مذاکره به فروش رفته و بخشی در قالب حراج و مزایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «ذرت های آلوده» تعیین تکلیف شد/ صدور بیش از 500 رأی قطعی توسط سازمان تعزیرات

پرونده «ذرت های آلوده» تعیین تکلیف شد/ صدور بیش از 500 رأی قطعی توسط سازمان تعزیرات