مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-12فرهنگي

لرستان میزبان جشنواره ملی خوشنویسی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی «شور نیستان» از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی به میزبانی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی شور نیستان از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی به میزبانی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

احمد حسین فتایی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه خوشنویسی یاسر زالپور و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری نیستان کوهدشت با عنوان شور نیستان گفت: لرستان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه هنر خوشنویسی دارد و شهرستان کوهدشت به عنوان قطب پرورش هنرمندان تراز اول خوشنویسی در سطح کشور شناخته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: میزبانی موفق رویدادهای مختلف این رشته هنری از جمله جشنواره سراسری خوشنویسی رضوی در سال های گذشته و همچنین وجود هنرمندان شاخص خوشنویس در سطح استان، زمینه های لازم برای کسب میزبانی یک رویداد ملی در این رشته هنری را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس رایزنی های لازم جهت استقرار دبیرخانه دائمی یک جشنواره ملی خوشنویسی در استان صورت پذیرفته و انشاالله تا پایان سال جاری شاهد برگزاری نخستین دوره این جشنواره به میزبانی شهرستان کوهدشت خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان میزبان جشنواره ملی خوشنویسی

لرستان میزبان جشنواره ملی خوشنویسی