مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-12ورزشي

جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند برگزار شد


رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل از برگزاری جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند خبر داد.

- رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل: جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند برگزار شد ایسنا/اردبیل رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل از برگزاری جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند خبر داد.

محمد شهبازعلیزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این برنامه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با مشارکت مؤسسه خیریه چهارده معصوم (ع) و با حضور پیشکسوتان، خیرین و ورزشکاران در زورخانه عاشقان علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه جهیزیه تهیه شده از محل این گلریزان در اعیاد شعبانیه به نوعروسان اهدا خواهد شد، افزود: هیچ فردی از دریافت کنندگان جهیزیه مطلع نخواهند شد تا عزت و آبرو افراد حفظ شود.

رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی این هیئت فعالیت فرهنگی در بخش ها مختلف از جمله کمک به نیازمندان است که برگزاری جشن گلریزان هم به همین دلیل انجام شد.

شهبازعلیزاده با بیان اینکه کمک به همنوعان از سفارشات بزرگان دین مبین اسلام و ائمه اطهار است، تصریح کرد: هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند برگزار شد

جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند برگزار شد