مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-12اقتصادي

چراغ خاموش اقامتگاه های بوم گردی


راه اندازی اقامتگاه های بومگردی در هر استان، یکی از مشاغل جذاب و پردرآمد می تواند محسوب شود، این صنعت تنها جنبه کارآفرینی و اشتغال ندارد، بلکه می تواند راهی برای معرفی فرهنگ بومی در هر منطقه باشد، - همچنین فعالان این حوزه باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده اند، این افراد روستاها و شهرهای کوچک را آباد می کنند و همچنین برای مردم روستاها و شهرهای کوچک درآمدزایی و اشتغال ایجاد کرده اند، بنابراین باید نگاه ویژه ای به آن ها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری با داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد از جمله ارتفاع بالا از سطح دریا و طبیعت بکر، می تواند در توسعه صنعت گردشگری پیشگام باشد، اما آیا مسئولان این حوزه آن گونه که باید فعالان حوزه گردشگری در استان را حمایت می کنند؟ باید برای صنعت گردشگری ارزش قائل شد، قطعا با بها دادن به صنایع دستی و امکانات هرچند محدود در یک منطقه، احیای مجدد آن امکانات و ایجاد اشتیاق در ساکنان هر منطقه برای کمک به توسعه گردشگری، می توان به حل مشکلات امیدوار بود.

بارها و بارها از افرادی که به کشورهای خارجی سفر داشته اند شنیده ایم که از ظرفیت های کوچک موجود در طبیعت، به بهترین نحو ممکن استفاده می شود و گردشگران زیادی را برای دیدن جاذبه های تفریحی و توریستی آن کشور می کشاند، اما در کشور ایران و باوجود ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ خاموش اقامتگاه های بوم گردی

چراغ خاموش اقامتگاه های بوم گردی