مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-12پزشكي

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن هشدار نسبت به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان گفت: میزان رعایت پروتکل ها در این استان 53 درصد است که این میزان نسبت به هفته قبل پنج تا 6 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در مناطق حاشیه شهرها میزان رعایت پروتکل ها بین 5 تا 15 درصد کاهش یافته که این موضوع نگران کننده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز کرونا از بین نرفته و خطر سویه جدید وجود دارد از مردم تقاضا می شود رعایت پروتکل ها را به عنوان یک راهکار مهم در پیشگیری از کرونا در نظر داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شادگان 48 درصد افراد در تزریق واکسن تاخیر دارند که آمار بسیار بالایی است در حالی که این میزان در اندیمشک سه درصد است.

تلاش بر این است که از طریق تماس تلفنی و پیامک از مردم دعوت کنیم تا فرایند واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی با اشاره به شکل گیری یک هزار و 800 گروه همسان در استان افزود: این گروه ها افراد هم سن و سال خود در بین فامبل و آشنایان را به واکسیناسیون دعوت می کنند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

همچنین از سفیران سلامت، امامان جمعه و جماعات و افراد ذی نفوذ درخواست داریم که مردم را نسبت به تکمیل واکسیناسیون دعوت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان