مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 03:052021-12-11ورزشي

وقفه ای مرگبار در لیگ برتر والیبال/ سیرجان بلای جان می شود؟


تیم والیبال فولاد سیرجان با قبول دو شکست به کار خود در رقابت های جام باشگاه های جهان خاتمه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از کش و قوس های فراوان تیم والیبال فولاد سیرجان راهی رقابت های جام باشگاه های جهان شد و با قبول دو شکست به کار خود در این دوره از رقابت ها خاتمه داد.

مرحله مقدماتی این رقابت ها با حضور 6 تیم در دو گروه پیگیری شد و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در گروه B به مصاف سادا کروزیرو رفت.

سادا کروزیرو تاکنون شش بار در مسابقات باشگاه های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال های 2013، 2015 و 2016 عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آورده است.

شاگردان سعید رضایی نماینده ایران در این مسابقه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 16 مغلوب شدند تا سادا کروزیرو با سه امتیاز صدرنشین گروه شود.

فولاد سیرجان ایران به عنوان نماینده قاره آسیا در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی مقابل ترنتینو (ایتالیا) قرار گرفت و بازهم با نتیجه 3 بر صفر و ثبت امتیازهای (25 بر 18)، (25 بر 22) و (25 بر 19) مغلوب شد.

به این ترتیب صعود تیم های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قطعی شد و نماینده ایران نیز با قرار گرفتن در رده سوم گروه، از صعود به مرحله دوم رقابت ها بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه ای مرگبار در لیگ برتر والیبال/ سیرجان بلای جان می شود؟

وقفه ای مرگبار در لیگ برتر والیبال/ سیرجان بلای جان می شود؟