مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 21:252021-12-11سياسي

بودجه پژوهش سال 1401 افزایش خواهد داشت؟


مدیرکل دفتر خدمات پژوهشی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه، در خصوص تغییرات بودجه پژوهشی سال آینده گفت: افزایش بودجه پژوهش مطالبه ما هست؛ - ولی مطالبه ایران از ما پژوهشگران این است که با منابع محدودی که در اختیار داریم، پژوهش های اصیل تر و کارآمدتری انجام دهیم.

دکتر سعید غلامی نتاج امیری، مدیرکل دفتر خدمات پژوهشی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا در بودجه سال آینده، تغییراتی در سهم بودجه پژوهش ایجاد خواهد شد یا خیر؛ گفت: ما پژوهشگران و اهالی حوزه علم و دانش همیشه درخواست افزایش منابع این بخش را داشتیم و تلاش کردیم که به استانداردهای سهم بودجه پژوهش از GDP برسیم.

ولی می دانیم که کشور با مشکلات و مضایق بودجه ای و مالی مواجه است و بالتبع ما هم باید بتوانیم از منابعی که در اختیار داریم، بهره ورتر و کارآمدتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: لذا افزایش بودجه پژوهش مطالبه ما هست؛ ولی مطالبه ایران از ما پژوهشگران این است که با منابع محدودی که در اختیار داریم، پژوهش های اصیل تر و کارآمدتری انجام دهیم.

غلامی نتاج امیری ضمن بیان این فعالیت ها در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، تشریح کرد: ما در این مرکز تلاش کردیم تا در طی مدت فعالیتمان از تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پژوهش سال 1401 افزایش خواهد داشت؟

بودجه پژوهش سال 1401 افزایش خواهد داشت؟