مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-11اجتماعي

تشییع پیکر 2 دختر دانش آموز کرمانشاهی


پیکر دو دانش آموز دختر کرمانشاهی که در سانحه تصادف سرویس مدرسه در محور هلشی به ماهیدشت جان باخته بودند، با حضور خانواده ها و مسئولان شهرستان تشییع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح دیروز پیکر مبینا مرادی و عسل اخوت دو دانش آموز جان باخته در سانحه رانندگی روز چهارشنبه 17 آذر در حالی در روستای رشبوگر بخش ماهیدشت به خاک سپرده شد که جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان نیز در مراسم حضور داشتند.

مجید یزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه که در این مراسم حضور داشت درباره آخرین وضعیت دانش آموزان به ایران گفت: تا ظهر روز جمعه همه مصدومان این حادثه غیر از 4 دانش آموز از بیمارستان ترخیص شده اند و فکر می کنم ظرف یکی - دو روز آینده این 4 نفر هم که دچار شکستگی هستند، از بیمارستان مرخص شوند.

وی در ادامه افزود: روز پنجشنبه و جمعه با جمعی از مسئولان استان به عیادت مصدومان در منزل شان رفتیم و از آنها و خانواده هایشان دلجویی کردیم.

همچنین کمیته ای با حضور استاندار، پلیس راه، بخشداری، فرمانداری و سایر مسئولان ذیربط استان تشکیل شد تا ابعاد این سانحه مورد ارزیابی قرار گیرد.

یزدان پناه درباره نظر کارشناسان پلیس راه نیز خاطرنشان کرد: در ارزیابی های اولیه پلیس، راننده مینی بوس و کامیون به میزان 50 درصد در این حادثه مقصر شناخته شده اند چرا که راننده مینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر 2 دختر دانش آموز کرمانشاهی

تشییع پیکر 2 دختر دانش آموز کرمانشاهی