مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-11پزشكي

وزارت بهداشت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است


تزریق دوز سوم واکسن کرونا نیز بسیار مهم است و باید به صورت جدی انجام شود و همچنین باید با استفاده از ظرفیت طرح شهید سلیمانی، تلاش شود افرادی که هنوز واکسن نزده اند، - سریعا واکسینه شوند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است و باید به صورت جدی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ محمد مهدی گویا عصر شنبه در نشست ستاد استانی کرونا در هرمزگان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار به پرستاران استان هرمزگان، بیان داشت: به واسطه تلاش های بی وقفه کادر پزشکی و پرستاری هرمزگان، این استان به ویژه طی ماه ها و هفته های اخیر، کمترین موارد مرگ بر اثر کرونا را داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در کنترل بیماری کرونا در برخی عرصه ها مقام اول کشور را دارد و کارهای بزرگی توسط مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان صورت گرفته است که از همه تلاش ها در سطح این استان، تشکر و قدردانی می کنم.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پوشش بسیار بالای واکسیناسیون در هرمزگان، افزود: هرمزگان از بهترین استان های کشور در زمینه واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است

وزارت بهداشت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است