مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 18:352021-12-11اقتصادي

1.9 میلیون مشترک در استان اصفهان از گاز طبیعی بهره مند هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و960 هزار مشترک در سطح این استان از گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 112 شهرستان و 1060 روستای استان با نصب بیش از یک میلیون و110 هزار انشعاب انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گازرسانی به صنایع را یکی ازاقدامات مهم سال جاری این شرکت دانست و اظهار داشت: با توسعه گازرسانی به صنایع امیدوار هستیم شرایط تولید برای کارخانجات و گلخانه های سطح استان بیشتر فراهم شود.

وی، اظهار داشت: از ابتدای شروع مصوبه ی شورای اقتصاد (آبان ماه سال 95) تا پایان سال گذشته، تعدادیک هزار و 296 واحد صنعتی در سطح استان گازرسانی شده و 530 واحدصنعتی نیز در برنامه امسال قرار گرفته وبرای سایر واحدها هم ادامه دارد.

علوی، تصریح کرد: با گازرسانی به واحدهای صنعتی طی سال جاری، امیدواریم گاز طبیعی جایگزین بیش از 45 میلیون لیتر سوخت (فسیلی /مایع) شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، صرفه جویی و مصرف بهینه گاز را راهی برای پایداری و تاب آوری گاز بیان کرد و گفت: مجموعه اقدام ها و سطح خدمات گازرسانی که مشاهده می‎ شود، بیانگر تعهد، توانمندی و تلاش مجموعه کارکنانی است که دلسوزانه فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.9 میلیون مشترک در استان اصفهان از گاز طبیعی بهره مند هستند

1.9 میلیون مشترک در استان اصفهان از گاز طبیعی بهره مند هستند