مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-11اقتصادي

65 هزار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه/دولت 2 برابر هزینه ها را پرداخت می کند


مدیر بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی استان اردبیل گفت: 65 هزار نفر تاکنون در استان اردبیل از خدمات و مزایای بیمه روستاییان، عشایر و کشاورزان بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عبداللهی عصر شنبه در جریان تجلیل از بازنشستگان بیمه روستایی و عشایری در خلخال اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری در استان اردبیل 181 هزار نفر مشمول خدمات بیمه روستایی و عشایری هستند که از این تعداد تنها 65 هزار نفر موفق شدند از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت استفاده کنند.

وی میانگین پوشش بیمه ای در خلخال را پایین تر از میانگین استانی اعلام کرد و گفت: از 16 هزار و 15 نفر مشمول دریافت خدمات بیمه روستایی و عشایری، تنها 4 هزار و 300 نفر در خلخال تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.

مدیر بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: صندوق بیمه روستایی و عشایری در تلاش است تا با گستردگی فعالیت خود به ویژه دایر کردن میز خدمت بیمه ای در 3 ماه پایانی سال در کنار افزایش پوشش بیمه ای در این مناطق از اعضای صندوق حمایت های همه جانبه را انجام دهد.

عبداللهی افزود: دولت در مقابل پرداختی بیمه شدگان 2 برابر مبلغ را به عنوان سهم سپرده تأمین می کند تا امکان پشتیبانی و حمایت همه جانبه از بیمه شدگان فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 هزار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه/دولت 2 برابر هزینه ها را پرداخت می کند

65 هزار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه/دولت 2 برابر هزینه ها را پرداخت می کند