مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-11اقتصادي

کلاس نارنجی توسط جهاددانشگاهی قم برگزار شد


اولین جلسه وبینارآموزش مبانی و اصول بازاریابی و فروش و انواع بازاریابی تحت عنوان کلاس نارنجی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم اولین جلسه وبینارآموزش مبانی و اصول بازاریابی و فروش و انواع بازاریابی تحت عنوان " کلاس نارنجی" توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

محمد ولیا، مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی قم، در ابتدا در رابطه با آمیخته بازاریابی بیان کرد: بازاریابی برای ارائه خدمات و کالا استفاده می شود که در خصوص تفاوت این دو باید گفت خدمات را به واسطه ناملموس بودن نمی توان با بهای تمام شده قیمت گذاری کرد و هزینه اصلی خدمات، هزینه نیروی انسانی است؛ همچنین در بحث خدمات امکان بازپخش نداریم اما یک کالای تولیدی امکان انبار شدن دارد، وقتی از کالا صحبت می شود یک سری مفاهیم دیگر مانند کیفیت بسته بندی برند و غیره نیز مطرح می شود.

وی سپس در خصوص مفهوم کلمه برند توضیح داد: وقتی از برند صحبت می کنیم اولین چیزی که به ذهن می رسد نام کالا است اما برند می تواند علاوه بر اسم در قالب شکل باشد؛ بسیاری از مواقع وقتی از یک برند صحبت می کنیم ذهن افراد به سمت شهرت می رود و آن را به معنی مشهور بودن می دانند اما این درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس نارنجی توسط جهاددانشگاهی قم برگزار شد

کلاس نارنجی توسط جهاددانشگاهی قم برگزار شد