مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-11سياسي

آغاز مجدد سرویس دهی اتوبوسرانی به بهشت رضا(ع) در روزهای آخر هفته


سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از آغاز مجدد سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی به آرامستان بهشت رضا(ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته خبر داد.

- آغاز مجدد سرویس دهی اتوبوسرانی به بهشت رضا(ع) در روزهای آخر هفته ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از آغاز مجدد سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی به آرامستان بهشت رضا(ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته خبر داد.

علی شهسوار گفت: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا از این هفته علاوه بر سرویس دهی از پایانه انقلاب اسلامی به مقصد آرامستان بهشت رضا(ع) پنجشنبه و جمعه نیز از پایانه های موقت سرویس دهی به بهشت رضا(ع) مجدد برقرار خواهد شد.

وی افزود: پیش از این بنا به درخواست سازمان فردوس ها و تاکید ستاد کرونا در روزهای پنجشنبه و جمعه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سرویس دهی به این اماکن صورت نمی گرفت اما اکنون و با توجه به بهتر شدن وضعیت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی این سرویس دهی از محل پایانه های موقت مشابه زمان قبل از کرونا از ظهر پنج شنبه و در روزهای جمعه از ساعت هفت صبح تا اذان مغرب انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد سرپرست سازمان اتوبوسرانی ادامه داد: لذا از این پس سرویس دهی در روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر پایانه انقلاب از پایانه های موقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد سرویس دهی اتوبوسرانی به بهشت رضا(ع) در روزهای آخر هفته

آغاز مجدد سرویس دهی اتوبوسرانی به بهشت رضا(ع) در روزهای آخر هفته