مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-11بين الملل

اعلام شرایط جدید عربستان برای ورود حجاج به این کشور


حجاجی که واکسن های «سینوفارم، سینوواک و کوواکس» را تزریق کردند باید در بدو ورود به این کشور سه روز را در قرنطینه بمانند و بعد از ارائه جواب آزمایش پی سی آر که 48 ساعت قبل از ورود به این کشور گرفته شده باشد اجازه ورود به عربستان را خواهند داشت.

- حجاجی که واکسن های سینوفارم، سینوواک و کوواکس را تزریق کردند باید در بدو ورود به این کشور سه روز را در قرنطینه بمانند و بعد از ارائه جواب آزمایش پی سی آر که 48 ساعت قبل از ورود به این کشور گرفته شده باشد اجازه ورود به عربستان را خواهند داشت.

مقامات عربستان اعلام کردند برای ورود حجاج به این کشور نوع واکسن هایی که تزریق کردند اهمیت دارد و در برخی موارد باید تا سه روز در قرنطینه بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقامات ریاض اعلام کرد عربستان برای پذیرفتن حجاجی که برای ادای حج عمره به این کشور سفر می کنند شرایطی دارد که بسته به واکسنی است که تزریق کردند.

براساس این شرایط کسانی که واکسن های جانسون اند جانسون، فایزر، مدرنا و آسترازنکا را تزریق کردند لزومی ندارد در قرنطینه بمانند.

اما حجاجی که واکسن های سینوفارم، سینوواک و کوواکس را تزریق کردند باید در بدو ورود به این کشور سه روز را در قرنطینه بمانند و بعد از ارائه جواب آزمایش پی سی آر که 48 ساعت قبل از ورود به این کشور گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط جدید عربستان برای ورود حجاج به این کشور

اعلام شرایط جدید عربستان برای ورود حجاج به این کشور