مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-11بين الملل

نعیم قاسم خواستار محاکمه رییس بانک مرکزی لبنان شد


معاون دبیرکل حزب الله لبنان رییس بانک مرکزی را مسؤول اتفاقات رخ داده در کشور در پی وخامت اوضاع اقتصادی دانست و خواستار محاکمه وی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در سخنانی به مناسبت جشن ولادت حضرت زینب (س) گفت که مقاومت در لبنان به یکی از اصول غیرقابل تغییر و بخش جدایی ناپذیر لبنان قدرتمند و جزو لاینفک سه گانه ارتش، ملت و مقاومت تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه ال.

بی.

سی لبنان، نعیم قاسم در ادامه به انتخابات پیش روی لبنان اشاره کرد و گفت: ما به هر طریقی به دنبال این بودیم که مراحل برگزاری انتخابات در موعد مقرر برگزار شود، این در حالی است که در داخل کشور کسانی هستند که می گویند حزب الله انتخابات نمی خواهد! وی ادامه داد: این را به این دلیل می گویند که نگران انتخابات آینده هستند و ممکن است نتیجه ای را که انتظار دارند به همراه نداشته باشد، لذا سعی می کنند اتهامات نادرستی را به ما بزنند.

ما خواستار برگزاری انتخابات هستیم زیرا می خواهیم مردم مواضع خود را تجدید کنند.

قاسم در پایان با اشاره به بحران اقتصادی لبنان و لزوم محاکمه رییس بانک مرکزی گفت: ریاض سلامه مسؤول اتفاقات جاری است و باید پاسخگو باشد تا این بحران که روز به روز بدتر می شود، پایان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم خواستار محاکمه رییس بانک مرکزی لبنان شد

نعیم قاسم خواستار محاکمه رییس بانک مرکزی لبنان شد