مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-11اقتصادي

لزوم ورود جدی تر دولت برای ساماندهی بافت فرسوده در استان قم


مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به وجود 270 هکتار بافت فرسوده در منطقه سه قم، گفت: این موضوع سبب شده عرض خیابان ها کم و سرانه های آموزشی و فضای سبز به درستی تعبیه نشود.

- ، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به اهمیت ساماندهی بافت فرسوده شهری اظهار داشت: وجود 270 هکتار بافت فرسوده در منطقه 3 ازجمله دغدغه هاست و این موضوع سبب شده عرض شوارع کم و سرانه های آموزشی و فضای سبز به درستی تعبیه نشود.

وی با بیان اینکه نوسازی بافت فرسوده همت جمعی نیاز داشته و باید کمک های دولتی برای ساماندهی آن صورت گیرد، ابراز کرد: شهرداری تخفیف های ویژه ای برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته و تقریباً عوارض رایگان است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم، یکی از مشکلات منطقه را کمبود فضای سبز محلی دانست و اذعان کرد: برای توسعه فضای سبز به ویژه در محلات متراکم نیاز به تملک داریم که از راه های مختلف در حال پیگیری هستیم.

وی ساماندهی بافت فرسوده را نیاز به اقدامات جهادی و گسترده برای ایجاد تحول برشمرد و یادآور شد: منطقه سه یکی از مناطق پرتراکم و پرجمعیت شهر قم است که به علت وجود مشکلات فراوان، بسیاری از ساختمان های بافت فرسوده آن در معرض تخریب قرار دارند.

روحانی وزیری با تأکید بر اینکه شهرداری به تنهایی نمی تواند بافت فرسوده شهری را ساماندهی کند، گفت: دستگاه های دولتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود جدی تر دولت برای ساماندهی بافت فرسوده در استان قم

لزوم ورود جدی تر دولت برای ساماندهی بافت فرسوده در استان قم