مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-11سياسي

منتظر اجرای قوانین حمایتی هستیم/گلایه از تبعیض رنج آور بین پزشک و پرستار


پرستاری شغلی با دغدغه های کوچک و بزرگ بسیار است که تنها از بخشی از آن در دوران شیوع کرونا رونمایی شد با این وجود، اغلب پرستاران با وجود دغدغه های بسیار مشغول خدمت به بیماران هستند.

- خبرنگار مهر می گوید: من با علاقه این رشته را انتخاب کردم اما اگر به عقب برگردم، شاید شغل سبک تر و کم استرس و کم مسئولیت تری انتخاب کنم.

وی که هم حضور در بخش دولتی و هم بخش خصوصی را تجربه کرده، چالش بزرگ پرستاران را تنش کاری زیاد، حقوق کم و مشکلات معیشتی، حجم زیاد کار و نبود امنیت شغلی عنوان کرد و گفت: جشن و شادی چند روزه و تقدیر از چند نفر یک روز در کل سال خوب است اما کافی نیست و بهترین تقدیر اجرای قانون های حمایتی است.

در سال گذشته اخبار تلخ اعتصاب های صنفی پرستاران و مهاجرت همکاران ما کم نبوده، طبیعی است این جشن های کوتاه نمی تواند به تلخی آن اخبار غلبه کند.

برگشت بیماران تصادفی بدحال به زندگی بهترین اتفاق در کار پرستاری است وی، بهترین خاطرات حرفه ای خود در دوران هفت ساله فعالیتش را مربوط به ترخیص بیماران و برگشت به زندگی بیماران تصادفی دانست و یادآور شد: لحظه ای که یک بیمار یا خانواده اش بعد از ترخیص و بهبود کامل به ما سر می زنند و قدردان زحمات بی دریغ پرستاران هستند از بهترین لحظات عمر حرفه ای ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر اجرای قوانین حمایتی هستیم/گلایه از تبعیض رنج آور بین پزشک و پرستار

منتظر اجرای قوانین حمایتی هستیم/گلایه از تبعیض رنج آور بین پزشک و پرستار