مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-11فرهنگي

انتشار 33 عنوان کتاب چاپ نخست از سوی دانشگاه دانشگاه شهید چمران اهواز


رییس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز از انتشار 33 عنوان کتاب چاپ نخست در این دانشگاه در یک سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز از انتشار 33 عنوان کتاب چاپ نخست در این دانشگاه در یک سال گذشته خبر داد.

علی شفیعی سرارودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارائه خدمات یکپارچه انتشار و چاپ کتاب بر اساس مصوبات دانشگاه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب، سازمان اسناد و کتابخانه ملی و توزیع و فروش کتاب های انتشاریافته دانشگاه به روش مستقیم و ارسال پستی به سراسر کشور از فعالیت های اداره چاپ و انتشارات دانشگاه در یک سال قبل است.

وی افزود: با وجود همه گیری بیماری کرونا و تأثیر آن بر فعالیت های این واحد، خدمات نشر و چاپ کتاب های چاپ نخست نسبت به سال قبل افزایش داشته است؛ همچنین با وجود افرایش قیمت مواد مصرفی چاپ و کاهش بودجه ی مراکز دولتی شاهد رشد همه سفارش های چاپی واحدهای دانشگاه هستیم.

رییس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در یک سال گذشته (آذرماه سال قبل تا امسال) 33 عنوان کتاب، چهار عنوان مجله علمی- پژوهشی، شش عنوان ویژه نامه و شش عنوان سال نامه آماری و خبرنامه در انتشارات دانشگاه منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 33 عنوان کتاب چاپ نخست از سوی دانشگاه دانشگاه شهید چمران اهواز

انتشار 33 عنوان کتاب چاپ نخست از سوی دانشگاه دانشگاه شهید چمران اهواز