مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-11اجتماعي

آغوش شهر میزبان بابا مجتبی پدر مهربان کرمانشاهی


با اقدام به موقع فوریت های اجتماعی شهرداری تهران، بابا مجتبی پدر مهربان کرمانشاهی در یکی از مددسراهای شهر تهران اسکان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی سازمان رفاه شهرداری تهران، علیرضا ساعی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: طی انتشار کلیپی از سوی یکی از اعضای مجموعه خیریه نیک مهر با عزیز سالخورده ای و بیان خواسته هایش و انتشار آن توسط برخی از هنرمندان عزیز کشور از جمله مجید خراط ها و همچنین مردم رئوف تهران ، این سازمان به عنوان بانی و نقطه اعتماد شهروندان تهرانی به محض اطلاع اقدام به تشکیل کارگروهی ویژه و اقدامی فوری در جستجوی این شخص نمودند.

وی افزود : طی بررسی ها که در فضای مجازی از آخرین محل حضور این فرد در معابر سطح شهر انجام شد ، گشت فوریت های اجتماعی در قالب مددکار شهر اقدام به جستجوی این عزیز درمحدوده این اماکن و معابر عنوان نمودند که نهایتا این پدر عزیز را در خیابان ولیعصر محدوه میدان منیره یافته و ضمن انتقال به یکی از مددسراهای شهر ، به ارائه خدمات اولیه بهداشتی و پزشکی اقدام نمودند.

ساعی در خصوص آخرین وضعیت این شخص گفت : در مصاحبه ای که با بابا مجتبی پدر دوست داشتنی شهرمان صورت گرفت ،ایشان خواستار اسکان در یکی از مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش شهر میزبان بابا مجتبی پدر مهربان کرمانشاهی

آغوش شهر میزبان بابا مجتبی پدر مهربان کرمانشاهی