مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-11اقتصادي

پیشنهاد ایجاد کلینیک های حقوقی برای حمایت از واحدهای تولیدی


مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: برای کمک و حمایت از واحد های تولیدی ایجاد کلینیک های حقوقی پیشنهاد شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: برای کمک و حمایت از واحد های تولیدی ایجاد کلینیک های حقوقی پیشنهاد شده است.

فرهاد اصل ایرانی فام در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در سالی که به تدبیر مقام عظمای ولایت سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است و همچنین به سبب اینکه مبنای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر حمایت از واحد های تولیدی بنا شده است، طرح ایجاد کلینیک های حقوقی برای مشاوره های تخصصی حقوقی به واحد های تولیدی ارایه شده است.

وی افزود: در کنار این گونه حمایت ها به شدت با سفته بازان و دلالان برخورد قانونی نیز می شود، که البته پیش از این دستورالعمل ها به روش های متعددی همچون نصب در تابلو اعلانات ،سامانه پیامکی و همچنین سایت سازمان اطلاع رسانی شده است.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یاد آور شد: علاوه بر این همواره از نقل و انتقال های غیر قانونی ممانعت به عمل آمده است و در این راستا به صورت مستمر، قراردادهای راکد مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایجاد کلینیک های حقوقی برای حمایت از واحدهای تولیدی

پیشنهاد ایجاد کلینیک های حقوقی برای حمایت از واحدهای تولیدی