مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-11اقتصادي

تور ارزان چابهار در روزهای باقیمانده از سال 1400


اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای روزهای تعطیل و سرد پاییز به دنبال یک مقصد خوب برای سفر و استراحتی چند روزه هستید، چابهار با آب و هوای معتدل و همیشه بهار گزینه مناسبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، خیلی ها در هنگام انتخاب مقصد سفر معمولا جنوب و سیستان و بلوچستان را در نظر نمی گیرند، در حالی که بندر اقیانوسی چابهار با آب و هوای بسیار معتدل و جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی و مردمان مهمان نوازی که دارد یکی از بهترین مقاصد سفر و گردشگری در ایران است.

برای سفر به چابهار راه های زیادی وجود دارد، اما به دلیل مسافت طولانی، بهترین گزینه سفر با تور چابهار است.

در سفر با تور چابهار برنامه سفر شما تمام و کمال توسط تور و مجموعه ارائه دهنده آن مشخص می شود و شما دیگر نیازی به خرید بلیط و رزرو هتل چابهار و … به صورت شخصی ندارید.

پس بعد از تصمیم برای سفر به چابهار، اولین قدم پیدا کردن تور ارزان چابهار و بهترین قیمت تور چابهار با کیفیت و خدمات بالا است.

چرا چابهار؟ چابهار یکی از زیباترین بنادر ایران است که در منطقه جنوب غربی سیستان و بلوچستان و در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند قرار دارد.

چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است که همانطور که از نام آن پیدا است، به علت نزدیکی به منطقه استوایی در چهارفصل سال دارای آب و هوای بهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ارزان چابهار در روزهای باقیمانده از سال 1400

تور ارزان چابهار در روزهای باقیمانده از سال 1400