مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-11سياسي

«سمنان» پایلوت حجاب و عفاف در سراسر کشور معرفی می شود


استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و دینی موجود در سطح استان، گفت: «سمنان» پایلوت حجاب و عفاف در سراسر کشور معرفی می شود.

- ، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که ظهر شنبه به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به داشته های فرهنگی و دینی استان، تاکید کرد: این استان مهد سه هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت و… است و لذا جا دارد که بیشتر در حوزه فرهنگ این استان کار شود.

وی با بیان اینکه با توجه به داشته های خوب استان سمنان در زمینه های فرهنگی سمنان پایلوت حجاب و عفاف در سراسر کشور معرفی می شود، افزود: با انجام اقدامات مناسب و اهتمام ویژه به حوزه فرهنگ، می توان انتظار داشت تا به این هدف نائل شویم که همانا بهترین قدردانی از شهدای استان نیز محسوب می شود.

پیوست فرهنگ نیاز است استاندار سمنان با اشاره به هماهنگی در حوزه فرهنگ و اقدامات آن، بیان کرد: در تمامی حوزه ها، طرح ها و برنامه هایی موفق می شوند که پیوست فرهنگی داشته باشد لیکن اعتقاد داریم که در این راه همه مکلف هستند تا به وظایف فرهنگی تعریف شده توسط شورای فرهنگ عمومی استان سمنان عمل کنند.

هاشمی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی برای دستگاه های اجرایی رسالت هایی در نظر گرفته که باید به آنها پایبند بود و برای اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمنان» پایلوت حجاب و عفاف در سراسر کشور معرفی می شود

«سمنان» پایلوت حجاب و عفاف در سراسر کشور معرفی می شود