مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-11سياسي

ایستادن در برابر عدالتخواهی کنشگری مردم را کمرنگ می کند


امام جمعه قزوین با بیان اینکه ایستادن در برابر عدالت خواهی کنشگری مردم را کمرنگ می کند، گفت: باید موانع عدالت خواهی را با دقت برداریم تا زمینه های حضور و کنشگری مردم رقم بخورد.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که صبح شنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: این نگاه که رویدادها و مناسبت ها باید به صورت مردمی برگزار شود از رویکردهای جدی رهبر معظم انقلاب و امام راحل است.

امام جمعه قزوین گفت: در انقلاب اسلامی نیز تعداد کمی از مردم صاحب دیدگاه و پی ریز نهضت بودند و وقتی مردم به میدان آمدند قیام و انقلاب رقم خورد و همه چیز تغییر کرد.

در نیمه دوم سال 1359 که جنگ تحمیلی رقم خورده بود و در ابتدای آن بودیم تنها نیروهای نظامی در میدان بودند و هنوز مردم پای کار نیامده بودند و در این حال سوسنگرد و… سقوط کرده بود در حالی که بسیج مردمی و حضور مردم در جبهه ها نتیجه و روند جنگ را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در فتنه سال 88 تا زمانی که مردم تصمیم نگرفته بودند و انگیزه نداشتند که به میدان بیاید فتنه رشد می کرد و دشمنان نظام تصور می کردند با ادامه دار شدن این رویداد قطعاً کار نظام به پایان رسیده است ولی 9 دی همه چیز را تغییر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادن در برابر عدالتخواهی کنشگری مردم را کمرنگ می کند

ایستادن در برابر عدالتخواهی کنشگری مردم را کمرنگ می کند