مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-11سياسي

چرا شورای شهر اردکان تعطیل شد؟


رییس شورای شهر اردکان علت تعطیلی این شورا و تصمیم اعضای آن بر استعفای دسته جمعی را تصمیم مسئولان ارشد استان مبنی بر ایجاد پهنه صنعتی جدید در این شهرستان بدون نظرخواهی و خودسرانه اعلام کرد.

- مسعود نوریان در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه اقدام استانداری یزد مبنی بر تصمیم گیری برای شهرستان اردکان در خصوص مسائل اقتصادی، اجتماعی و صنعتی بدون مشورت و هماهنگی با مسئولین ارشد و منتخبین مردم و همچنین برنامه ریزی عجولانه برای اجرایی کردن تصمیم خود، بیش از پیش باعث رنجش و تحقیر مردم اردکان شد لذا براساس تصمیم جمعی اعضای شورای شهر در حال حاضر شورا تعطیل خواهد بود و اعضای شورای اردکان در صورت عملی شدن این تصمیم آمادگی استفعفا نیز دارند.

وی با تاکید بر این که این تصمیم گیری، شتاب و پافشاری برای تحقق آن حاصلی جزء بدبینی و نا امیدی و تضعیف بازوان اجرایی در شهرستان نخواهد داشت، گفت: تصمیم مدیران ارشد استان بر ایجاد پهنه صنعتی در ساغند اردکان برای ایجاد صنایع پایین دستی فولاد برخلاف نظر نماینده مجلس، امام جمعه، اعضای شورای شهر و متخصصین اردکان و بدون نظرخواهی و پنهانی صورت گرفته است.

نوریان خاطرنشان کرد: برخی مطرح می کنند که شورا مصمم به نگه داشتن صنایع در محدوده شهر اردکان است که این موضوع صحت ندارد و بنا بر نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شورای شهر اردکان تعطیل شد؟

چرا شورای شهر اردکان تعطیل شد؟