مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-11سياسي

از نوآوری و خلاقیت در فعالیت های فرهنگ هنری غافل شده ایم


نوآوری و خلاقیت در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری مورد غفلت واقع شده است - ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: نوآوری و خلاقیت در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری مورد غفلت واقع شده است حجت الاسلام جعفر رحیمی شنبه 20 آذرماه در هشتادوچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه که در سالن جلسات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد، با تاکید بر اینکه فعالیت ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد، اظهار کرد: در سایه نوآوری و خلاقیت، پیوند مردم با نمازجمعه و مساجد تقویت خواهد شد.

آشنایی جوانان با مساجد و حضور در بین مردم موجب تقویت اعتماد عمومی جامعه و رضایتمندی مردم می شود.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت باید در حد و اندازه افراد باشد، گفت: کسانی که مسئولیتی را قبول می کنند اولا باید در خود توان انجام آن را ببینند و دوما خود را وقف کار کنند تا در مسیر کاری خود دچار مشکل نشوند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه خدمت به مردم از ارزش بالایی برخوردار است، گفت: هیچ کاری مقدس تر از خدمت به مردم نیست و شایسته نیست که انسان کاری را قبول کند که توان انجام آن را ندارد.

وی در ادامه گفت: برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با اصحاب حضور رسانه برای رعایت کردن بایدها و نبایدها در حین مطالبه گری و نقد منصفانه با پرهیز از تخریب و نشر اکاذیب می تواند منجر به پویایی این مرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نوآوری و خلاقیت در فعالیت های فرهنگ هنری غافل شده ایم

از نوآوری و خلاقیت در فعالیت های فرهنگ هنری غافل شده ایم