مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-11ورزشي

پایان مسابقات استعدادهای برتر بدمینتون گلستان/ نفرات برتر معرفی شدند


رییس هیئت بدمینتون استان گلستان با اشاره به برگزاری مسابقات استعدادهای برتر این رشته در علی آبادکتول، گفت: با پایان یافتن این مسابقات نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت بدمینتون استان گلستان با اشاره به برگزاری مسابقات استعدادهای برتر این رشته در علی آبادکتول، گفت: با پایان یافتن این مسابقات نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

تقی کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از معادن استعدادهای برتر در رشته بدمینتون است، اظهار کرد: نکته مهم توجه به سنین پایه و آموزش درست به این عزیزان برای پرورش قهرمانانی است که همچون مسعود پیروزی در تیم ملی به خوبی بدرخشند.

وی با بیان اینکه به همین منظور مسابقات استعدادهای برتر در سنین زیر 17، زیر15، زیر 13 و زیر 11 سال استان گلستان به میزبانی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد، افزود: این مسابقات در سالن سرداران شهید و با یاد و نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رییس هیئت بدمینتون استان گلستان با تاکید بر اینکه نتایج این مسابقات پس از یک روز مسابقه در رده های مختلف با درخشش بازیکنانی از علی آبادکتول، گنبدکاووس و گرگان رو به رو بود، خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 11 سال مهیار محمدزاده از علی آبادکتول قهرمان شد و کامیار احمدپور از شهرستان گنبدکاووس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات استعدادهای برتر بدمینتون گلستان/ نفرات برتر معرفی شدند

پایان مسابقات استعدادهای برتر بدمینتون گلستان/ نفرات برتر معرفی شدند