مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-11اقتصادي

سرمایه گذاری برای محصولات جهاددانشگاهی ارزش افزوده 10 برابری به دنبال دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سرمایه گذاری برای محصولات تولیدی جهاددانشگاهی ارزش افزوده 10 برابری به دنبال دارد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سرمایه گذاری برای محصولات تولیدی جهاددانشگاهی ارزش افزوده 10 برابری به دنبال دارد.

ناصر فغفوری در حاشیه نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار زنجان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بحث ارتباط صنعت با مراکز علمی و پژوهشی موضوع جدیدی نیست و شاید بیش از 50 سال است که در دانشگاه ها نیز دفتری تحت عنوان ارتباط صنعت و دانشگاه راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: در گذشته فعالیت این دفاتر به نحو مطلوب منجر به رفع نیازهای طرفین نمی شد و تنها به عنوان یک مشوق و امتیاز برای واحد تولیدی بود که ارتباطی با دانشگاه داشته باشد، محسوب می شد اما با ظهور نسل سوم دانشگاه ها، فعالیت این مراکز در صورتی که منتج به کارآفرینی و اشتغال نشود، قابل قبول نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: از طرف دیگر شرایط تکنولوژیکی در واحدهای صنعتی نیز به گونه ای است که چاره ای جز ارتباط بخش صنعت با دانشگاه و بالعکس ندارند.

همچنین خروجی مقاله هایی که در حوزه های دانشگاهی تولید می شود اگر در صنعت کاربرد نداشته باشد، فقط به عنوان مقاله هایی در قفسه دانشگاه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای محصولات جهاددانشگاهی ارزش افزوده 10 برابری به دنبال دارد

سرمایه گذاری برای محصولات جهاددانشگاهی ارزش افزوده 10 برابری به دنبال دارد