مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-11بين الملل

تناقض بغداد و سنتکام درباره خروج نظامیان آمریکایی؛ مقاومت عراق هشدار داد


اعلام بغداد درباره خروج نیروهای رزمی آمریکا از خاک عراق و پایان مأموریت رزمی آن ها در این کشور و اظهارات فرماندهی سنتکام درباره باقی ماندن 2500 نظامی آمریکایی در خاک عراق واکنش هایی را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام اخیر دولت عراق مبنی بر خروج نیروهای رزمی آمریکا از خاک این کشور، کنت مک کنزی فرمانده تروریست های سنتکام اظهاراتی متناقض با اعلام بغداد بر زبان آورد که واکنش هایی را به همراه داشت اعلام مشاور امنیت ملی عراق   قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق به تازگی در بیانیه ای از پایان مأموریت نیروهای رزمی آمریکا در خاک عراق خبر داد.

 الاعرجی، پنجشنبه، اعلام کرد:  ما امروز مرحله پایانی گفت و گو با ائتلاف بین المللی را که سال گذشته آن را آغاز کردیم، به پایان رساندیم تا رسما پایان مأموریت رزمی نیروهای ائتلاف و خروج آن ها از عراق را اعلام کنیم .

مشاور امنیت ملی عراق اضافه کرد: روابط با ائتلاف بین المللی در زمینه آموزش، مشاوره دهی و توانمندسازی ادامه خواهد یافت فرمانده سنتکام: عراق را ترک نمی کنیم با این حال روزنامه فرامنطقه ای متقابل توافق کنیم، آنجا خواهیم بود .

فرمانده سنتکام همچنین اشاره ای به سازمان داعش کرد و اظهار داشت: نیروهای سازمان داعش تهدیدی برای عراق خواهند بود و این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض بغداد و سنتکام درباره خروج نظامیان آمریکایی؛ مقاومت عراق هشدار داد

تناقض بغداد و سنتکام درباره خروج نظامیان آمریکایی؛ مقاومت عراق هشدار داد