مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-11اقتصادي

نباید بحران آب بهانه ای برای عدم احداث صنایع بزرگ در کردستان باشد


رییس سازمان صنعت و معدن استان کردستان، با تاکید بر اینکه نباید به بهانه وجود بحران آب دست از احداث صنایع بزرگ در استان برداشته شود، گفت: در کردستان مشکل آب نداریم و اگر نخواهیم این آب را به ثروت و ارزش افزوده در استان تبدیل کنیم تا مردم از منافع آن بهره مند شوند، - اشتباه کرده ایم.

دروزمی امروز شنبه (20 آذرماه) در نشست مشارکت مراکز علمی در بهبود وضعیت استان کردستان اظهار کرد: مزایای رابطه صنعت و دانشگاه امری بسیار مهم بوده و تعالی هر کشوری برآمده از علم و دانشگاه است و در هر کشوری که ملت آن به رفاه رسیده، ارتباط دانشگاه با جامعه قوی و تاثیر گذار بوده است.

وی تکنولوژی را مهمترین رکن توسعه ذکر کرد و افزود: تکنولوژی ارکان اساسی از جمله انسان، ماشین، سازمان و ارطلاعات دارد و انسان دانش محور اساسی ترین رکن تکنولوژی است.

رییس سازمان صنعت و معدن استان کردستان، با بیان اینکه مدیریت واحد های صنعتی موفق در دنیا برخواسته از بطن دانشگاه است صنعت بدون مدیریت دانشگاه به نتیجه نمی رسد عنوان کرد: کشورهایی برای توسعه به نتیجه می رسند که نتیجه تحقیقات دانشگاه را در توسعه صنعت به کار گیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه باید نیازهای روز جامعه را به روز تشخیص داده و خروجی آن در زندگی عامه مردم تاثیر گذار باشد و از طرفی هم صنعت باید به نیاز خود به تحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بحران آب بهانه ای برای عدم احداث صنایع بزرگ در کردستان باشد

نباید بحران آب بهانه ای برای عدم احداث صنایع بزرگ در کردستان باشد