مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-11اقتصادي

ایدز در کارزار کرونا فراموش نشود


معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی گفت:  آموزش و اطلاع رسانی در زمینه اچ آی وی مهم ترین استراتژی های برنامه کشوری پیشگیری از اچ آی وی است؛ - با توزیع بسته های بهداشتی در دو زمینه پیشگیری از کرونا و پیشگیری از اچ آی وی در مراکز تحت نظارت و همایش های پیاده روی و جهادی، قدمی برداشته ایم.

حسن شرفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته کارزارهای مختلفی به منظور حمایت بیشتر از افزایش تاب آوری سازمانی مراکز ارائه خدمت به بیماران مبتلا به اچ آی وی، به دلیل شیوع بیماری کرونا و ادغام، تشخیص در دو زمینه کرونا و اچ آی وی برنامه ریزی شد و در سال 1400 با راه اندازی کمپین من هم آزمایش می دهم این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: روز جهانی ایدز همانند همیشه اهمیت بسیار دارد و هنوز نیاز در راستای آموزش و آگاه سازی برای پایان انگ و تبعیض، افزایش آگاهی و بهبود کیفیت درمان افراد مبتلا به اچ آی وی، وجود دارد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: آموزش و اطلاع رسانی در زمینه اچ آی وی مهمترین استراتژی های برنامه کشوری پیشگیری از اچ آی وی است؛ با توزیع بسته های بهداشتی در دو زمینه پیشگیری از کرونا و پیشگیری از اچ آی وی در مراکز تحت نظارت و همایش های پیاده روی و جهادی، قدمی برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایدز در کارزار کرونا فراموش نشود

ایدز در کارزار کرونا فراموش نشود