مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-11اقتصادي

بهره مندی حاشیه شهر همدان از خدمات فاضلاب تا پایان سال


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: تا پایان سال بهره مندی حاشیه های شهر همدان از شبکه جمع آوری فاضلاب به 98 درصد خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سال های اخیر اقدامات ویژه و اثربخشی در حوزه ایجاد تاسیسات فاضلاب انجام شده است اظهار کرد: با مجموعه اقدامات متمرکز انجام شده و بر اساس برنامه ریزی های موجود، تا پایان سال جاری بیش از 98 درصد حاشیه شهر همدان از خطوط و شبکه های جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 98 درصد شهر همدان زیر پوشش شبکه های سنتی و مدرن جمع آوری فاضلاب قرار دارند بیان کرد: در حال حاضر اعتباراتی به منظور ایجاد تاسیسات فاضلاب در دسترس است که بر همین اساس موافقت نامه هایی مبنی بر اجرای طرح  فاضلاب در شهرهای همدان، مریانج و جورقان وجود دارد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده در شهر ملایر عنوان کرد: این شهر نیز از محل اعتبارات ملی دارای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب و تصفیه خانه است و اقدامات اثربخشی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: در شهر بهار نیز موافقت نامه ایجاد تاسیسات فاضلاب وجود دارد ضمن اینکه از محل این موافقت نامه ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی حاشیه شهر همدان از خدمات فاضلاب تا پایان سال

بهره مندی حاشیه شهر همدان از خدمات فاضلاب تا پایان سال