مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-11اقتصادي

115 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهدا شد


115 سری جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) تعداد به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان اهدا شد.

- ، عباس اهرابی پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان، گفت: 115 سری جهیزیه همزمان با میلادت با سعادت حضرت زینب (س) به این نوعروسان اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد گیلان ادامه داد: این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و برخی از لوازم ضروری منزل است.

وی با اشاره به اینکه این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است، افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه 20 میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر تأمین برخی از اقلام جهیزیه، تا سقف 10 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بدون بهره در قالب وام کارگشایی به این افراد پرداخت می نماید که طی سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اهرابی اضافه کرد: طی هشت ماهه نخست امسال 823 نفر از زوج های جوان از تسهیلات هدیه ازدواج این نهاد به ارزش 13 میلیارد و 600 میلیون تومان بهره مند شده اند.

وی ضمن قدردانی از همراهی حامیان، خیران و دستگاه های اجرایی و با اشاره به نقش مهم آنها در توانمندسازی خانواده های نیازمند، اظهار کرد: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهدا شد

115 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهدا شد