مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-11سياسي

مشکل بزرگ کمبود پرستار در کشور


پیش بینی دوستان وزارتی بر اساس 140 هزار پرستار خودشان است که 4000 میلیاردرتومان را پیش بینی کردند اما چون ما فرادستگاهی نگاه می کنیم 7000 میلیارد تومان را پیش بینی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حمیدرضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری ضمن تشریح مهم ترین خواسته پرستاران از نهادهای بالادستی و با اشاره به مشکل بزرگ کمبود پرستار در کشور، گفت: در دوران کرونا در همین پایتخت که بیشترین امکانات بهداشتی درمانی در آن وجود دارد، هنوز هم در بیمارستان هایی 15 بیمار توسط یک پرستار خدمت می گیرند و این تاسف بار است.

گفت: در جلسه ای که هفته گذشته در نهاد ریاست جمهوری داشتیم موضوعات اجرای قانون تعرفه گذاری به عنوان مطالبه اصلی ما مطرح شد که قانون رسمی مجلس شورای اسلامی است .

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در روز پرستار سال گذشته، افزود: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری لازم الاجرا است و رییس جمهور محترم هم در برنامه های انتخاباتی بر اجرای این قانون تاکید کرده بودند اما، علی رغم تمام این موارد این موضوع تاکنون اجرایی نشده است و امیدواریم این اصلی ترین خواسته ما برآورده شود.

وی گفت: از طرفی در این جلسه بر اجرای فوق العاده خاص پرستاران، بخشودگی مالیاتی در ایام کرونا و کاهش میزان آن پس از کرونا، تبدیل وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بزرگ کمبود پرستار در کشور

مشکل بزرگ کمبود پرستار در کشور