مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-11سياسي

آمریکا در منطقه هزینه کرد و جز بدنامی چیزی نبرد


عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: حضور نظامی آمریکا در منطقه نه تنها برای آنها بی فایده بود بلکه موجب بدنامی برای این کشور شد و همپیمانانش هم با آنها در باتلاق فرو رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی بررسی عوامل افول آمریکا در منطقه به همت هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی اسلامی با حضور سید محسن خادمی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام برگزار شد.

خادمی در بخشی از این برنامه اظهار داشت: باید دلیل اصلی حرکت رو به افول آمریکا را در ترویج تفکری دانست که نشات گرفته از آموزه های جمهوری اسلامی ایران است، تفکری که پذیرفتن آمریکا به عنوان  کد خدا را، نقض کرد و قدرت پوشالی آمریکا را بر جهانیان آشکار کرد.

لذا این همان مسیر دقیقی است که استمرار آن سبب می شود تا در طول 20 سال آینده یک افول محسوسی در آمریکا مشاهده کنیم و نظاره گر آن باشیم که دیگر حکومت آمریکا حرف آخر را نمی زند.

وی افول آمریکا را به  افول موریانه ای تعبیر کرد و افزود: ادامه این افول مستمر وابسته به خودمان است اینکه چه قدر بر روی مبانی اصلی خودمان کار کنیم و تا چه حد بعد از انقلاب در ترویج اندیشه و مبانی های صحیح انقلاب اسلامی به ملت های ستم دیده و زیر یوغ اسکتبار موفق بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در منطقه هزینه کرد و جز بدنامی چیزی نبرد

آمریکا در منطقه هزینه کرد و جز بدنامی چیزی نبرد