مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-11سياسي

نشست نقد و بررسی کتاب «مکبث» در تبریز برگزار می شود


معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر در راستای سومین دوره طرح ملی فصل سخن در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب مکبث اثر ویلیام شکسپیر در راستای سومین دوره طرح ملی "فصل سخن" در تبریز خبر داد.

احد حاجی بلند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نشست که از جمله سلسله نشست های نقد و بررسی کتب علوم انسانی در سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی است.

وی افزود: این نشست تخصصی با حضور دکتر ناصر مطلب زاده و دکتر مقصود اسمعیلی کردلر در بستر مجازی سامانه پخش کارگاه های فرهنگی به نشانی roytab.

ir برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نشست ساعت 12 و 30 دقیقه تا 14 روز دوشنبه 22 آذرماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت هماهنگی می توانند با شماره 09355752408 تماس بگیرند.

حاجی بلند گفت: این طرح به اهتمام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و با همکاری حوزه معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی و با هدف نقد و بررسی آثار برتر و فاخر علوم انسانی در ایران و جهان و تعمیق شناخت دانشجویان از این آثار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی کتاب «مکبث» در تبریز برگزار می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «مکبث» در تبریز برگزار می شود