مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-11سياسي

آزادی 33 زندانی کرج با استفاده از اقدامات ارفاقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز، در ادامه بازدید های دوره ای رییس کل دادگستری استان البرز، - 33 نفر از زندانیان ندامتگاه مرکزی کرج با استفاده از اقدامات ارفاقی همچون مرخصی میان دوره، پایان حبس و پابند الکترونیک آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز، در ادامه بازدید های دوره ای رییس کل دادگستری استان البرز، حسین فاضلی هریکندی با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج، مسایل و مشکلات زندانیان حوزه قضایی شهرستان فردیس را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار که با حضور معاون قضایی نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان، رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب فردیس و 14 نفر از قضات این حوزه قضایی صورت گرفت، با 410 زندانی که شامل 290 محکوم و 120 متهم بودند دیدار و گفتگو انجام شد.

فاضلی هریکندی در تشریح این بازدید با اشاره به اینکه پس از استماع اظهارات مددجویان، دستورات لازم برای پیگیری صادر شد، گفت: عمده درخواست ها مربوط به تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین و درخواست مرخصی بود.

وی افزود: با دستورات صادره 33 نفر از زندانیان با استفاده از اقدامات ارفاقی نظیر مرخصی میان دوره و پایان حبس و پابند الکترونیک آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 33 زندانی کرج با استفاده از اقدامات ارفاقی

آزادی 33 زندانی کرج با استفاده از اقدامات ارفاقی