مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-11سياسي

غلامی: کیفیت آموزش علوم انسانی در دانشگاه ها پایین است/ رشته ورشکسته آموزش وپرورش


ابتدایی ترین مشکل علوم انسانی در ایران این است که رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش ما یک رشته ورشکسته محسوب می شود و اغلب دانش آموزان باهوش و پرانگیزه حاضر به تحصیل در این رشته نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، نشست خبری ششمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی و کنفرانس ملی سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی با حضور حجت الاسلام رضا غلامی رییس شورای سیاستگذاری مجمع عالی علوم انسانیِ اسلامی، فرزاد جهان بین دبیر شورای سیاستگذاری، حجت الاسلام احمدحسین شریفی دبیر علمی ششمین کنگره علوم انسانی اسلامی و علیرضا باباخان قائم مقام دبیر علمی کنفرانس  ملی سیاست گذاری عمومی و حکمرانی در مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا صبح امروز شنبه 20 آذرماه برگزار شد.

حجت الاسلام رضا غلامی در ابتدای این نشست با گرامیداشت هفته پژوهش و خداقوت به جامعه علمی کشور، برگزاری ششمین کنگره علوم انسانیِ اسلامی با مشارکت شمار کثیری از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و حوزوی را یک رویداد بزرگ علمی در جهان اسلام توصیف کرد که طی دهه اخیر توانسته نقش موثری در تحولات علوم انسانی به خود اختصاص دهد.

غلامی افزود: با وجود دغدغه هایی که در سال های اخیر درباره شرایط نامطلوب علوم انسانی در ایران شکل گرفته است، هنوز درک درستی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامی: کیفیت آموزش علوم انسانی در دانشگاه ها پایین است/ رشته ورشکسته آموزش وپرورش

غلامی: کیفیت آموزش علوم انسانی در دانشگاه ها پایین است/ رشته ورشکسته آموزش وپرورش