مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-11سياسي

دانشگاه ها موظفند پتانسیل ها ارتباط صنعت با جامعه را شناسایی کنند


دانشگاه های استان نقش ویژه ای در توسعه و پیشرفت استان دارند و موظفند پتانسیل ها و برنامه های ارتباط صنعت با جامعه را شناسایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رحمت صادقی پیش از ظهر امروز در نشست مشارکت مراکز علمی توسعه و بهبود وضعیت استان کردستان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به چشم انداز برنامه ها و فعالیت های دانشگاه کردستان اظهار کرد: دانشگاه ها می توانند در توسعه استان نقش آفرینی کنند.

وی به نقش علم در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه ریزی علمی و پژوهشی کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت نمی توان به توسعه پایدار دست پیدا کرد.

رییس دانشگاه کردستان تصریح کرد: ارتقا و بهبود وضعیت استان نیازمند فعالیت های تخصصی در بخش های کشاورزی، محیط زیست، صنعت و معدن، گردشگری و غیره است.

وی تاکید کرد: دانشگاه های استان موظفند پتانسیل ها و برنامه های ارتباط صنعت با جامعه را شناسایی کنند.

صادقی نبود مدیریت و پشتوانه علمی را از مشکلات مدیریت شهری برشمرد و گفت: توسعه عمران شهری نیازمند برنامه ریزی و مدیریت علمی است.

وی از راه اندازی پلی کلینیک تخصصی ( توسعه روستایی، حقوقی، کار و کارآفرینی، کامپیوتر در دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: این دانشگاه در آینده مرکز نوآوری در حوزه های آب، بحث اجتماعی و هنر صنایع دستی راه اندازی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها موظفند پتانسیل ها ارتباط صنعت با جامعه را شناسایی کنند

دانشگاه ها موظفند پتانسیل ها ارتباط صنعت با جامعه را شناسایی کنند