مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-11ورزشي

توضیحات سلیمی درباره جنجال کمیسیون ورزشکاران/ بهداد: از وزنه برداری خبر ندارم!


قهرمان المپیک لندن اعتقاد دارد اینکه برخی از اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک قول هایی داده اند خلاف قانون و عرف است چون اعضا نباید از حیطه توانایی و اختیاراتشان خارج شوند.

- بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص حواشی ایجاد شده در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار کرد: کمیسیون ورزشکاران فقط نقش مشورتی دارد و اینکه برخی از دوستان قول هایی دادند خلاف قانون و عرف است چون نباید از خارج حیطه توانایی و اختیاراتمان عمل کنیم.

تا جایی که من در جریان هستم و خط به خط آیین نامه را بارها خواندم قید شده که در اولین جلسه پس از انتخابات باید انتخابات درون کمیسیونی برگزار شود؛ جلسه اول که برگزار شد رییس کمسیون انتخاب می شود تا ایشان راه را برای ادامه فعالیت هموار کند.

او افزود: دوستان یک سری مباحثی را مطرح کردند تا به احترام دو کشتی گیر حضور پیدا نکرده، انتخابات را برگزار نکنیم اما این امکان وجود نداشت کمیسیون بدون رییس باشد بنابراین ما رییس و نایب رییس را انتخاب کردیم اما از اینجا به بعد رییس باید جلسات را اداره کند.

سجاد گنج زاده به عنوان ریاست کمیسیون اعلام کرد برای اینکه دلخوری ایجاد نشود و با توجه به اینکه حسن یزدانی و محمدرضا گرایی از قهرمانان خوب ما هستند یک فرصت یک هفته ای داده شود تا این اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سلیمی درباره جنجال کمیسیون ورزشکاران/ بهداد: از وزنه برداری خبر ندارم!

توضیحات سلیمی درباره جنجال کمیسیون ورزشکاران/ بهداد: از وزنه برداری خبر ندارم!