مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-11سياسي

نقد منصفانه و مطالبه گری از وظایف مهم رسانه است


رییس شورای فرهنگ عمومی ساوه نقد منصفانه و مطالبه گری را از وظایف مهم رسانه ها دانست و گفت: در بحث رسانه ای خصوصاً در فضای مجازی باید مراقب بود تا اخبار غیرواقعی را منتشر نکنیم چراکه یک اتهام بی پایه و اساس که اثبات نشود ممکن است باعث رفتن آبروی مؤمنی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در جلسه شورای فرهنگی عمومی یکی از کمبودهای امروز جامعه را در حوزه پژوهش دانست و اظهار کرد: پژوهش در حوزه های مختلف خصوصاً در مباحث فرهنگی و اجتماعی باعث می شود اقدامات اجرایی با دقت و درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگین است و قبول آن باید در حد و اندازه افراد باشد افزود: کسانی که مسئولیتی را قبول می کنند اولاً باید در خود توان انجام آن را ببینند و دوما خود را وقف کار کنند تا در مسیر کاری خود دچار مشکل نشوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ساوه خدمت به مردم را دارای ارزش والا دانست و گفت: خدمت به مردم توسط ائمه و روایات بارها مورد تأکید قرار گرفته لذا باید ارزش این جایگاه را دانست و از آن در جهت حل مشکلات مردم و خدمت به آنان استفاده کرد.

رحیمی با تأکید بر اینکه در برنامه ریزی های خود باید پیوست های فرهنگی مدنظر قرار بگیرد ادامه داد: جوانان جامعه را به حال خود رها کرده ایم که این نگران کننده است لذا باید با برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه و مطالبه گری از وظایف مهم رسانه است

نقد منصفانه و مطالبه گری از وظایف مهم رسانه است