مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-11سياسي

رعایت آسان پروتکل های کرونایی با برگزاری عروسی ها در تالار


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم گفت: کنترل پروتکل های مقابله با کرونای مراسمات عروسی در تالارها راحت تر است.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم گفت: کنترل پروتکل های مقابله با کرونای مراسمات عروسی در تالارها راحت تر است.

سیروس ظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت کرونا در شهرستان طارم، اظهار کرد: اقدامات عملیاتی در رابطه با ویروس کرونا، مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرستان طارم نیز انجام می شود و برای هر وضعیت کرونایی تصمیمات جداگانه ای اخذ می شود.

وی افزود: جلسات ستاد کرونا به صورت هفتگی در شهرستان برگزار می شود و هفته ای چند بار نیز نمایندگان شهرستان در جلسات ستاد استانی کرونا شرکت می کنند و مصوبات ستاد ملی و استانی در این رابطه را در شهرستان طارم نیز اعلام می کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند جدید همزمان با سراسر کشور از 21 آذرماه امسال در شهرستان طارم نیز در پنج مرحله اجرا خواهد شد؛ همچنین در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند، همه افراد در ادارات و صنوف باید هر دو دز واکسن خود را زده باشند و تست pcr منفی خود را نیز ارائه دهند.

همچنین صنوف علاوه بر دو مورد ذکر شده باید کد QR نیز ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت آسان پروتکل های کرونایی با برگزاری عروسی ها در تالار

رعایت آسان پروتکل های کرونایی با برگزاری عروسی ها در تالار